Venne Klubber

Som medlem i ETK kan du gøre brug af Drop Inn tennis. Onsdag i Esbjerg som sommeren og søndag om vinteren.

Fællesskab på tværs af klubber

Igen i 2023 kan man spille i Venne klubberne i kommunen, og medlemmer derfra er velkomne i ETK. Du skal bare møde op, ingen tilmelding krævet.

I ETK er der Drop-in onsdage kl. 18-21.00 (til lyset slukkes) – og frem til slut September

Benyt jer af muligheden og tag godt imod de gæster, der møder op på vores anlæg.

Prøv at spille i en af vore venne klubber

Gør brug af muligheden for at prøve en af de andre klubber i området. Tag en tur sammen til Ribe og nyd den flotte klub, eller hvad med at prøve helårsbanen i Hjerting, eller måske de helt specielle grå grus baner i Guldager.

Ribe Tennis Klub

Mandag aften fra kl. 18 – 21.00 (eller indtil lyset slukkes)

4 røde grus baner

Hjerting Tennis Klub