Find en spiller partner

Er du Nybegynder – Genstartet – Erfaren eller Prospiller. Hos ETK hjælper vi gerne med at finde tennis venner til at spille single, double eller mix double.

ETK hjælper gerne med at matche spillere

Mangler du en af spille med, er din tennis partner flyttet fra byen eller stoppet med at spille grundet skade o.lign.

Ring til formand Peter Skou på 60137416 (email ps@esbjergtennisklub.dk)  eller cheftræner Simon Verner på 31765900 (email: sdv@esbjergtennisklub.dk).

Angiv dit niveau og ønske om at finde single, double partner. Og vi vil gøre vores bedste.

E-T-K: hjælper med at finde en En Trænings Kammerat

Følg desuden linket herunder, for at se alle de muligheder der er for at deltage i træning og andre aktiviteter, hvor du møder andre spillere.

Esbjerg Tennisklub

Esbjerg Tennis Klub – ETK – er stiftet i 1888 og er dermed en af de ældste Tennis klubber i landet. Med omkring 300 medlemmer er klubben samtidig en af de største i Jylland.

Personlig introduktion

Har du interesse i tennissporten, og vil du gerne se om ETK er noget for dig? Vi giver dig en rundvisning.

Bliv medlem

Bliv medlem af ETK i dag, det tager 5 minutter så er du klar til at booke baner.

Book en bane

Book baner til selvspil både inde og ude (afhængig af sæson), single og double - det er dit valg.