Bliv medlem i Esbjerg Tennis Klub

Her på siden har vi samlet lidt informationer til dig der vil være medlem i ETK.

Vi glæder os til at se dig på banerne – tennis er en fantastisk sport og du vil få mange gode oplevelser og møde nye venner, her i Esbjerg Tennis Klub.

Herunder finder du de 3 steps du skal igennem for at komme i gang med at spille tennis, som medlem af ETK.

Step 1

Opret bruger (Gratis)

Man starter med at oprette en bruger ved at udfylde sine oplysninger i vores bookingsystem.

Step 2

Vælg medlemskab

Efter oprettelse, skal du vælge et medlemskab og efterfølgende gennemføre betaling.

Step 3

Book bane og spil

Når du har et aktivt medlemskab kan du booke baner. En booking kræver 2 aktive medlemmer.

Hvad får du som medlem

Når du har købt et medlemskab af Esbjerg Tennis Klub, får du mulighed for, at benytte klubbens faciliteter, herunder baner, klubhus mm.

Spil tennis med dine venner

Som medlem har du mulighed for at benytte udendørsbanerne gratis. Indendørs banerne koster 75,- kr. i timen.

Der skal to medlemmer til at reservere en tennisbane

Gratis drop-in træning

Som medlem er du velkommen til at være med til Drop-in træning. Drop-in er for alle over 13 år. her får du mulighed for at møde andre motionister samtidigt med at du får lidt tips og tricks af vores trænere.

Modtag holdtræning på Tennisskolen

Esbjerg Tennis Klub udbyder træning til alle aldersgrupper på alle niveauer. Da klubben råder over flest udendørsbaner, er der flest træningsaktiviteter i udendørssæsonen, maj til september. Der tilbydes også træning indendørs i et mere begrænset omfang i vinterhalvåret, oktober til april.

Spil padel med dine venner

Som medlem har du mulighed for at spille padel. Der skal 4 medlemmer til at reservere en padelbane.

Hvert medlem kan have 4 åbne reservationer, hvoraf maksimalt 2 kan være til padel.

Benyt klubhuset

Kom og nyd fællesskabet i vores nye klubhus, her er både flotte omklædningsrum, stort køkken og opholdsrums med udsigt over ude og inde banerne, samt direkte adgang til en stor flot terrasse, som også har god udsigt over banerne.

Har du brug for hjælp?

Hvis vi skal hjælpe dig, så kan du kontakte os her.
Mail: etk@esbjergtennisklub.dk

Læs seneste nyt om aktiviteter og begivenheder fra Esbjerg Tennis Klub.