Makker-turnering

Den super fantastisk succes, sjove og nye venner skabende tennis turnering fortsætter i 2023.

Spilletider

Som udgangspunkt

Tirsdage:
spiller mix-doublerne fra maj og frem – startende kl 17.15

Torsdage:
spiller herre og dame-doublerne fra maj og frem – startende kl. 17.15

Det er igen tænkt, at juli holdes feriefri og at august igen bruges til afvikling af kampe.

Richard Makkerturnings Serve Es orienterer alle, hvis ugedage eller tid af en eller anden grund skal ændres.

Lokation

Der spilles på Gl. Vardevej i Esbjerg på ETK’s baner bag fodboldstadion – hvor flere hold spiller samtidigt. Og får sig en forfriskning efter kampene.

Det koster kun 90 kr pr. person.

Indbetaling: – først når du er sat på hold og modtager en spilleplan.

Betaling

Betaling på MobilePay – 29850961, med kommentaren: “Makkerturneringen 2023” og “navn på dig og din makker”, hvis du betaler for jer begge!

Vi plejer at afslutte turneringen med en fest i klubhuset med præmieoverrækkelse og fællesspisning, som kontingentet dækker.

Lidt formalia

Af hensyn til alle parter gælder følgende: 🎾 🎾 🎾 🎾
Miksdoublerne tilstræber af hensyn til samværet med de øvrige hold at spille på tirsdage –
herre- / damedoublerne, spiller torsdage under samme gode hensigt.

Singlerne må vi sætte fri til at spille andre dage end tirsdage og torsdage . Onsdage fra 17-20 holdes hellig pga. Klubtræningen.

(2021 Makker-Turnerings Champions; Bent & Rune fra Agerbæk med Mr. MakkerTurnering Richard)

Så derfor (hvis der kommer single-hold) vil datoerne være vejledende, og man aftaler sig frem, hvis der skal være ændringer.

Fælles for alle doublekampe er, at holdet spiller på dagen. Er en spiller forhindret findes en substitut, ellers er kampen tabt 6-0, 6-0 med mindre det forhindrede hold, kan finde en løsning med modstanderne inden kampen afvikles.

Vinderhold melder point ind via nettet – altid! – uanset hvordan udfaldet er fundet – altid!

Har du spørgsmål

Hvis spørgsmål så kontakt meget gerne Richard på richard.h.soerensen@gmail.com eller på 29850961.
Mangler du en medspiller og vil gerne deltage, så skriv til Peter Skou på ps@esbjergtennisklub.dk eller ring på 60137416 og vi vil gøre vores for at finde dig en makker.