Spil tennis

Du kan spille tennis på mange måder og det er helt op til dig, hvor meget, hvornår og hvordan du spiller – men her på siden vil vi gerne vise dig, nogle af de muligheder du har for at spille tennis i Esbjerg Tennis Klub.

Du er altid velkommen på anlægget og husk stop gerne et medlem og spørg om hvor og hvordan du kan finde en spiller partner, starte i klubben eller komme til træning.

Drop-in træning

Drop-in tennis er for alle medlemmer af klubben. Her kan du bare dukke op. Ved drop-in træning møder du andre spillere og får input af trænere. Drop-in er et godt sted at starte.

Selv-spil: single eller double

Som medlem af klubben kan du booke udendørsbaner og spille så meget som du har lyst. Du har også mulighed for at booke indendørsbanerne, dog koster det 75,- kr timen.

Hold træning

Klubben udbyder træningshold, hvor klubbens trænere vil lære dig teknik, om spillet osv.
Træning er et godt sted at møde andre spillere i klubben og skabe et netværk.

Find en tennis partner

Leder du efter en at spille med? Så kan du tage et kig på siden her. Er der ikke nogen, så bed om at blive skrevet op, så hjælper vi med at finde en.

Club Ladder

Club Ladder er single eller double kampe mod andre spillere i klubben. Man møder spillere på eget niveau, så du kan roligt få dig tilmeldt.

Makker-turnering

Makker turneringen er en klubturnering for double spillere. Her spilles der sjove kampe og skabes gode relationer. Vi hjælper gerne med at finde en makker.

JTU hold turnering

Spil mod andre motionister fra klubber i sydvest Jylland.