Club Ladder

Club Ladder er en form for løbende klubturnering, hvor du som medlem af ETK kan tilmelde dig i single eller double og spille mod andre spillere fra klubben på dit niveau.

En løbende klubturnering

I Club Ladder spiller man enten single- eller doublekampe mod andre spillere fra klubben.

Man møder spillere på eget niveau, så du kan roligt få dig tilmeldt – det er altså langt sjovere at spille tennis, når man ikke bare altid spiller med de samme.

Efterhånden som interessen vokser, vil vi bestræbe os på at udvide vores tilbud og tilbyde flere forskellige rækker.

Som det er nu, betragter vi Club Ladder som en form for løbende klubturnering, så har du lyst til at konkurrere, så kan du læse mere via knapperne herunder eller tilmelde dig.

OBS: Bemærk der under tilmelding er en “Klub” for Single og en for Double.