Privat tennis træning

Er du interesseret i at privat tennis træning, så tilbyder Esbjerg Tennis Klub privat timer ved vores træner team.

ETK tilbyder individuel privat træning

Vil du forbedre serven, mere top spin eller forbedre dine tennis færdigheder.

Ring eller skriv til Simon på 31 76 59 00, sdv@esbjergtennisklub.dk og han vil forbinde dig med den rigtige instruktør fra vores store tennis-træner team.

1 time koster 350kr for ude sæson og 400 kr i vinterhalvåret i hallen, inklusiv bane booking.

10 turs kort: Ude 3,000 kroner og 3,500 for inde sæsonen.

Måske du er heldig at kunne få privat time med Hembo 🎾