Padel medlemskab

Padel-tennis oplever en kæmpe fremgang i Danmark – og også i Esbjerg. Desværre er Padel-tennis endnu ikke en foreningssport, hvilket er synd!

Spil Padel i Esbjerg

At spille padel-tennis via ”pay-and-play” egner sig ganske godt til de, der blot ønsker at spille på eget initiativ, når de og deres medspillere ønsker det – der er intet galt – tværtimod – med selvorganiseret idræt.

I Esbjerg Tennisklub vil vi dog gerne mere! Vi ønsker at tilbyde Padel-tennis til ALLE – uanset alder, køn, ambitioner eller økonomisk formåen. Vi ønsker, at Padel-tennis skal være en naturlig og integreret del af vores tennisklub. Vores ambition er, at alle, der drømmer om at lære at spille Padel-tennis, skal have muligheden for træning og spil – i foreningsregi.

Vores overordnede mål & ambitioner er

• At gøre padel-tennis til en sport for HELE familien
  • At gøre padel-tennis til foreningsidræt i Esbjerg
  • At skabe synergi imellem tennis og padel-tennis, da de to tennis-spil er i familie med hinanden.
  • At bedrive talentudvikling
  • At skabe rammer for konkurrence

Uanset om du ønsker at spille tennis, padel-tennis eller begge dele, så skal du være medlem af Esbjerg Tennis og Padel-klub for, mod betaling, at gøre brug af;

• Tennistræning for børn, voksne og seniorer
  • Padel-tennistræning for børn, voksne og seniorer
  • Holdspil
  • Talentudvikling
  • Interne turneringer for medlemmerne
  • Sociale aktiviteter

For at lykkes med dette er det nødvendigt, at Esbjerg Tennis og Padel-klub har uddannede trænere, der kan varetage de mange aktiviteter, der skal udbydes til klubbens medlemmer. Derfor har klubben allerede på nuværende tidspunkt uddannet vores dygtige ”tennistræner-stab” til Padel-tennis trænere, niveau 2 inden for DGI og DTF.

For at vores ambition kan blive til virkelighed, har vi brug at kunne etablere vores egne overdækkede Padel-tennisbaner. Det kræver selvsagt en vis økonomi – og i den forbindelse har vi brug for støtte og tilkendegivelser fra alle, der ønsker at spille ”forenings-padel-tennis” i Esbjerg Tennis og Padel-klub.

Derfor kan DU/I forhåndsindmelde jer i Esbjerg Tennis og Padel-klub, og dermed tilkendegive din/jeres støtte til vores klubs mål og ambitioner!

Tilmelding

Du tilmelder dig ved at udfylde formularen herunder og efterfølgende betale for medlemskabet via “MobilePay” nummer 96711 – skriv ”padel-medlem” efterfulgt af dit fulde navn i kommentarfeltet.

Det koster

Den indsamlede økonomi er øremærket ”Padel-tennis” og vil derfor IKKE indgå i Esbjerg Tennis og Padel-klubs øvrige drift.

Børn og unge op til (18) – 50 kr.
Studerende – 50 kr.
Voksne (60 +) – 50 kr.
Voksne (19-59) – 100 kr.
Familie – 200 kr.

Padel medlemskab

"*" indikerer påkrævede felter

Navn*
Adresse*
DD slash MM slash YYYY
Unavngivet*
Dette felt er til validering og bør ikke ændres.